Viimasel ajal on meilt palju küsitud iseteeninduse lahenduste kohta ja nüüd on meil suur heameel teatada, et oleme leidnud lahenduse, mis on Eestis tehtud ja Monitoriga liidestatud. Tegu on lahendusega, mille nimi on Salesorder ja kuna seda on arendatud koostöös Monitori klientidega, siis funktsionaalsust on seal küll ja veel.
Lühidalt võimalustest, mida Salesorder pakub
- Klientidelt tellimuste, hinnapäeringute ja eritellimjuste saamine
- Reklamatsioonide haldus
- Tootehaldus koos kirjelduste, spetsifikatsioonide ja
kliendipõhise hinnastamisega. - Lähtuvalt tellimustest lao planeerimine ja ostujuhtimine
- AI assistendid lao ja ostu halduseks ja müügi planeerimiseks


Kõik funktsionaalsused on modulaarsed, mis tähendab et kasutad vaid neid,
mida vaja on. Vajadusel saab tellida kliendipõhiseid lisa funktsionaalsusi.
Salesorder on uus pilvepõhine B2B iseteeninduskeskkond, mis on täielikult integreeritud Monitor ERP-ga ja mõeldud just tootmisettevõtetele.
👉 Vabasta oma meeskond manuaalsest andmesisestusest
👉 Vii vead tellimustes nulli
👉 Paku oma klientidele 24/7 tellimisvõimalus ja läbipaistvust